Bioendo assisterà à PIMF 2019

Bioendo assisterà à PIMF 2019

PIMF 2019, vale à dì u 3rdForum di Tecnulugia di Microbiologia di l'Industria Farmaceutica Chine, hè a piattaforma principale per a tecnulugia di microbiologia di l'industria farmaceutica.PIMF hà attrattu assai fornitori di marca di strumenti è articuli consumabili per u cuntrollu è a rilevazione di a microbiologia di l'industria farmaceutica.

Bioendo, cum'è l'espertu di a rilevazione di l'endotossine, assisterà à PIMF 2019 chì si terrà durante u 16 di maghju.thè u 17 di maghjuth.Sò benvenuti à visità u nostru stand in l'Area C cù u Booth No. 1 per sapè più infurmazione nantu à u kit di analisi di lisatu di amebocyte è endotoxin.

I kit di reagenti è reagenti Bioendo LAL / TAL puderanu esse impiegati per monitorà u prucessu produttivu è cuntrullà a qualità di u produttu in l'industria farmaceutica.Per piacè prestate più attenzione à u kit di analisi di endotossina cinetica turbidimetrica è kit di analisi di endotossina cromogenica cinetica, sò presentati LAL per u metudu quantitativo per a rilevazione di endotossine.

analisi cinetica di endotossina turbidimetricaanalisi di endotossina cromogena cinetica

Tempu di post: Feb-25-2019