Test cromogenico TAL EC64405

U reattivu TAL, vale à dì u lisatu di amebocyte liofilizatu estratto da u sangue blu di granchiu di cavallu (Limulus polyphemus o Tachypleus tridentatus), hè sempre impiegatu per fà test di endotossine batteriche.

À Xieman Bioendo Technology Co., Ltd., pruducimu kits per realizà l'analisi TAL cromogenicu finale, chì includenu tutti i reagenti necessarii per BET attraversu un cambiamentu di u sviluppu di u culore, è permettenu à u cliente di ottene risultati precisi in un brevi tempu. periodu.

I principii di a rilevazione cromogenica di u puntu finale cù u reattivu TAL sò chì: a reazione enzimatica accade quandu l'endotossine battìricu attivanu u fattore C, è a coagulase hè furmatu in cunseguenza.Allora a coagulase divide u sustrato incolore per liberà un pruduttu pNA di culore giallu.U pNA liberatu puderia esse misuratu fotometricamente à 405 nm.Siccomu l'assorbanza hè correlata positivamente cù a cuncentrazione di l'endotossina, a concentrazione di l'endotossina puderia esse quantificata in cunseguenza.

EC64405, vale à dì BioendoTMEC Endotoxin Test Kit (End-point Chromogenic Assay), hè un kit di test cromogenicu TAL end-point chì puderia esse applicatu per fà a rilevazione quantitativa di l'endotossina bacteriana presente in un campione.Un kit EC64405 pruduciutu da Bioendo permette 64 teste, è a sensibilità hè da 0.1 EU/ml à 1 EU/ml.L'EC64405 di Bioendo cuntene tutti i reagenti necessarii per un test cromogenicu end-point.Siccomu avemu ancu accessori senza endotoxine o senza pirogeni, pudemu ancu imballà u kit basatu nantu à ciò chì avete bisognu.

L'incubazione di Microplate Reader hè necessariu per l'analisi cromogenica di u puntu finale.U nostru lettore di microplate incubating ELx808IULALXH permette à diverse mostre à esse rilevate in microplate 96-well à u stessu tempu è analizà a rilevazione di l'endotossina automaticamente è precisamente.

 


Tempu di pubblicazione: 15 settembre 2019

Lasciate i vostri missaghji