Kit di test di Diagnosi Clinica ottenutu a certificazione CE

Kit di rilevazione di (1-3)-β-D-Glucan (Metodu cromogenicu cineticu) sviluppatu da Xiamen Bioendo Technology Co., Ltd.hà ottenutu a certificazione CE di l'UE

 

In April 2022, u Kit di Rilevazione (1-3)-β-D-Glucan (Metodu Cromogenicu Cineticu) sviluppatu da Xiamen Bioendo Technology Co., Ltd. hà ottenutu a certificazione CE di l'UE.

 

(1-3)-β-D-Glucan Detection Kit (Metodu Cinetic Chromogenic) hè per a rilevazione quantitativa di

(1-3)-β-D-Glucan dans le sérum humain in vitro.(1-3)-β-D-Glucan hè unu di i principali strutturali

cumpunenti di i muri di e cellule fungiche chì ponu purtà à infezioni fungi invasive.

 

Principulus di a prova

U (1-3)-β-D-Glucan Detection Kit (Metodu Cromogenicu Cineticu) misura i livelli di (1-3)-β-D-Glucanu per u metudu cromogenicu cineticu.L'assay hè basatu annantu à una via di modificazione di u fattore G di l'Amebocyte Lysate (AL).(1-3)-β-D-Glucan attiva u Fattore G, u Fattore G attivatu converte l'enzima di proclotting inattivu à l'enzima di coagulazione attiva, chì à u turnu scinde pNA da u sustrato di peptide cromogenicu.pNA hè un cromoforu chì assorbe à 405 nm.A rata di l'aumentu di OD à 405nm di a suluzione di reazione hè direttamente proporzionale à a cuncentrazione di a suluzione di reazione (1-3)-β-D-Glucan.A cuncentrazione di (1-3)-β-D-Glucan in a suluzione di reazione pò esse calculata secondu a curva standard registrandu a rata di cambiamentu di u valore OD di a suluzione di reazione per l'equipaggiu di rilevazione otticu è u software.

 

Features:

Facile à upirari: mètudu dui passi;

Reazione rapida: rilevazione di 40 minuti, pretrattamentu di mostra: 10 minuti;

Alta sensibilità: metudu cromogenicu;

Bonne spécificité : très spécifique au (1-3)-β-D-glucane ;

Picculu volume di mostra: 10 μL.

Gamma di analisi: 25-1000 pg/ml

 

Applicazione clinica:

Screening precoce, diagnosi ausiliaria, medicazione guidata, valutazione di l'efficacità, monitoraghju dinamicu è monitoraghju di u cursu di a malatia.

 

Dipartimenti clinichi:

Laboratoriu, Ematologia, Respiratoriu, ICU, Pediatria, Oncologia, Trapianti d'Organi, Infezzione.

 

Cundizione di u produttu:

A sensibilità di l'Amebocyte Lysate Lyophilized è a putenza di l'Endotoxin Standard di Control sò testati contr'à l'Endotoxin Standard Reference USP.I kit di reagenti Lyophilized Amebocyte Lysate venenu cù struzzioni di u produttu, Certificatu d'Analisi.

 


Tempu di Post: 25-May-2022