Kits per a prova TAL cù u Metudu Cromogenicu Cineticu

A prova TAL, vale à dì a prova di l'endotossine batterica cum'è definita in USP, hè una prova per detectà o quantificà l'endotossine da i batteri Gram-negativi utilizendu lisati di ameobociti estratti da u grancu ferru di cavallu (Limulus polyphemus o Tachypleus tridentatus).

L'assay cinetico-cromogenicu hè un metudu per misurà sia u tempu (tempu d'iniziu) necessariu per ghjunghje à una assorbanza predeterminata di a mistura di reazzione, sia a rata di u sviluppu di u culore.

At Xiamen Bioendo Technology Co., Ltd.,Producemu kits per eseguisce l'analisi TAL cinetico-cromogenicu, chì cuntenenu tutti l'articuli necessarii per a rilevazione di endotossine batteriche.Per sapè di più nantu à i principii di a rilevazione cromogena in a prova TAL, verificate l'articulu di "Applicazione di a tecnica cromogenica à a prova di endotossine".

U nostru reattivu TAL hè co-liofilizatu cù sustrato cromogenicu in a fiala.U kit puderia esse impiegatu per detectà i batteri gram-negativi per i prudutti biologichi, droghe parenterali, è apparecchi è strumenti medichi.Puderia esse appiicata à campi cum'è a prova di droga è a ricerca scientifica per fà a rilevazione di l'endotossina.

Hè ricumandemu u nostru Lettore di Micropiastra d'Incubazione Cinetica ELx808IULALXH per voi per fà u test cromogenicu cineticu.U nostru ELx808IULALXH permette à diversi campioni di esse rilevati in una micropiastra di 96 pozzetti è analizà a rilevazione di l'endotossina automaticamente è accuratamente.

 


Tempu di post: 29-06-2019