Lanciamentu di u novu kit!Assai fluorometricu di fattore C recombinante!

Analisi di Fattore C recombinante (rFC).hè un metudu largamente utilizatu per a deteczione di l'endotossine bacteriale, cunnisciuta ancu com'è lipopolisaccaridi (LPS), l'endotossine sò un cumpunente di a membrana esterna di i batteri Gram-negativi chì ponu causà una forte risposta inflamatoria in l'animali, cumpresi l'omu.L'assay rFC hè basatu annantu à l'usu di una forma geneticamente ingegneria di Factor C, una enzima chì si trova naturalmente in u sangue di u grancu di ferru è hè implicata in a via di coagulazione.In l'analisi rFC, u Fattore C recombinante hè utilizatu per detectà a prisenza di endotossine per misurazione di u cuntenutu di sustrati cleaved in presenza di endotossine.Paragunatu à i metudi tradiziunali di rilevazione di l'endotoxina, cum'è l'assay Limulus Amebocyte Lysate (LAL) chì usa sangue di granchi di ferru, l'assay rFC hè cunsideratu cum'è più standardizatu è riproducibile, postu chì ùn si basa micca in l'usu di reagenti derivati ​​​​animali.L'assay rFC hè ancu più ecologicu è sustinibule, perchè riduce a necessità di a cullizzioni è l'usu di granchi di ferru in a rilevazione di l'endotoxina.

L'analisi rFC hè appruvata da l'autorità regulatori, cum'è a Farmacopea di i Stati Uniti (USP), a Farmacopea Europea (EP) è a Farmacopea Cinese (CP) per l'usu in a prova di cuntrollu di qualità di i farmaci è i dispositi medichi.

 

I vantaghji di l'analisi di fattore c recombinante
L'analisi di Factor Recombinant C (rFC) offre parechji vantaghji annantu à i metudi tradiziunali per a rilevazione di endotossine, cum'è l'analisi Limulus Amebocyte Lysate (LAL).Alcune di i vantaghji di l'analisi rFC include:
1. Standardizazione: L'assay rFC hè una tecnulugia di DNA recombinante chì usa una proteina unica definita cum'è u reattivu di deteczione.Questu rende l'assay più standardizatu è menu propensu à a variabilità cumparatu cù l'assay LAL, chì s'appoghja nantu à l'usu di una mistura cumplessa di proteini estratti da u sangue di crab di ferru.
2. Riproducibilità: L'assay rFC hà alti livelli di riproducibilità, postu chì usa una proteina unica definita cum'è u reattivu di deteczione.Questu permette risultati coerenti, ancu in diversi lotti è assai reagenti.
3. Usu riduzzione di l'animali: L'assay rFC hè un metudu più ecologicu è sustinibule per a deteczione di endotoxini, postu chì ùn deve micca l'usu di animali vivi o sacrificati, cum'è i granchi di ferru.
4. Cost-efficace: L'assay rFC hè in generale più costu-efficace cà l'assay LAL, per via di a necessità ridutta di animali vivi è a natura più standardizzata di l'assay.
5. Stabilità: L'assay rFC hè robustu è pò esse usatu in una larga gamma d'applicazioni, cumprese teste di cuntrollu di qualità di farmaceutiche, dispositi medichi è altri prudutti chì ponu cuntene endotoxins.
6. Appruvazioni regulatori: L'assay rFC hè statu appruvatu da l'autorità regulatori cum'è a Farmacopea di i Stati Uniti (USP), a Farmacopea Europea (EP) è a Farmacopea Cinese (CP) per l'usu in a prova di cuntrollu di qualità di i farmaci è i dispositi medichi.Questu furnisce un altu livellu di fiducia in l'affidabilità è a precisione di l'assay.

 

 

Per risponde à a varietà di a dumanda, Bioendo pruduce è furnisce ancu u metudu tradiziunale di kit di test di test di endotossina di coagulu di gel, kit di test rapidu di test di coagulu di gel, kit di test di test di endotossina quantitativa chì include "Kit d'analisi di l'endotossina turbidimetrica cineticaèKit di test di test di endotossina cromogena cinetica".

 


Tempu di post: Feb-19-2023