Prutezzione di i Granchi à Ferru di Cavallu, Bioendo hè in Movimentu

Lisatu di Amebocyte liofilizatu

Lisatu di Amebocyte liofilizatu

 

Cum'è i "fossili viventi", i granchi di ferru di cavallu ghjucanu un rolu chjave in a guardia di a salute umana è in a conservazione di a diversità biologica.L'amebocyte da u sangue blu di i granchi di ferru hè l'ingredientu chjave per pruduce reagent LAL / TAL.È u reattivu LAL / TAL hè largamente impiegatu per detectà l'endotoxina, chì puderia purtà à febbre, inflammazioni o ancu morte.Si pò dì chì i granchi di ferru salvaguardanu a salute umana.È a prutezzione di i granchi di ferru hè imperativa.

Bioendo hè stata impegnata in a produzzione di Lyophilized Amebocyte Lysate da 1978. Da tandu, Bioendo cumporta bè a so rispunsabilità suciale corporativa.

In u 2019, Bioendo hà cooperatu cù l'Università Xiamen, l'Università Huaqiao, l'Università Jimei è altre cumunità è associazioni per sviluppà una serie di attività di prutezzione di i granchi di ferru.

L'attività anu u scopu di sparte a cunniscenza di i granchi di ferru è a necessità di prutezzione di i granchi di ferru cù a ghjente cumuna, sperendu à suscitarà a so cuscenza di a prutezzione di i granchi di ferru.

Bioendo cuntinuerà à fà attività cum'è questu per prutege l'ambiente è a natura.

 


Tempu di Postu: Dec-29-2021