Cosa hè 2019 nCoV

U 2019nCoV, vale à dì u novu coronavirus 2019, hè chjamatu da l'Organizazione Mondiale di a Salute u 12 di ghjennaghju di u 2020. Si riferisce in particulare à u focu di coronavirus in Wuhan in Cina da u 2019.

In realtà, i coronavirus (CoV) sò una grande famiglia di virus, chì puderanu causà malatie chì varieghja da u friddu cumuni à e malatie più gravi, cum'è u sindromu respiratoriu di u Mediu Oriente è u sindromu respiratoriu acutu severu.È u novu coronavirus (nCoV) hè una nova ceppa chì ùn hè micca stata identificata prima in l'omu.

I coronavirus ponu esse trasmessi trà animali è persone.Sicondu una investigazione cunnessa, SARS-CoV hè stata trasmessa da i gatti civet à l'omu è MERS-CoV da i cammelli dromedari à l'omu.

I coronavirus ponu causà sintomi respiratorii, febbre, tosse, mancanza di respirazione è difficultà di respirazione.Ma puderanu ancu purtà à casi severi cum'è a pneumonia, u sindromu respiratoriu agutu severu, l'insufficienza renale è ancu a morte.Ùn ci hè micca un trattamentu efficace per u 2019nCoV finu à avà.Eccu i mutivi per chì u guvernu cinese piglia misure strette per luttà contr'à u 2019nCoV.Cina hà custruitu dui novi ospedali per trattà i pazienti cun 2019nCoV in solu 10 ghjorni.Tutti i Cinesi travaglianu ancu inseme per piantà u sviluppu di 2019nCoV.BIOENDO, u fabricatore TAL in Cina, presta attenzione à l'ultima situazione.Travagliemu ancu strettamente cù u guvernu è a ghjente per luttà contr'à u 2019nCoV.Intruduceremu infurmazioni relative di u 2019nCoV in i ghjorni dopu.


Tempu di Postu: Dec-29-2021