Cosa hè Hemodialysis

A produzzione d'urina hè una di e funzioni di i reni sani chì facenu in u corpu.Tuttavia, i rini ùn filtraranu micca u sangue è pruduceranu l'urina se e funzioni renali ùn anu micca bè.Questu hà da purtà à tossine è fluidu eccessivu, dopu dannu u corpu umanu in cunseguenza.Hè furtunatu chì u trattamentu attuale è a medicina pò rimpiazzà una parte di e funzioni di i rini sani per mantene u corpu vivu.

L'emodialisi hè un trattamentu per filtrà l'acqua da u sangue, chì puderia rimpiazzà una parte di e funzioni di i reni sani.Aiuta ancu à cuntrullà a pressione di sangue è à equilibriu minerali impurtanti.

A suluzione di dialisi hè impiegata per filtrà l'acqua da u sangue quandu u sangue passa per u filtru.Allora u sangue filtratu entrerà in u corpu di novu.

Unu di i punti chjave durante l'emodialisi hè di assicurà chì u LPS (vale à dì l'endotoxina) chì puderia purtà à a frebba o altri risultati fatali duveranu risponde à i requisiti cunnessi.È hè necessariu di fà a rilevazione di l'endotossina per a suluzione di dialisi.

Bioendo hè l'espertu di l'endotossine in Cina, è produce lisati di amebociti liofilizzati di alta qualità è kit di analisi di endotossine da più di 40 anni.Bioendo pruduce ancu lisatu di amebocyte per detectà l'endotossina in dialisi è acqua.U lisatu di amebocytel di Bioendo puderia aiutà i medichi à detectà l'endotossina in modu efficiente.


Tempu di post: 28-novembre-2018