A cosa serve Limulus Amebocyte Lysate?

Limulus Amebocyte Lysate (LAL), vale à dì Tachypleus Amebocyte Lysate (TAL), hè un tipu di pruduttu liofilizatu chì cuntene principalmente amebocytes estratti da u sangue blu di granchiu di ferru.

Limulus Amebocyte Lysate hè utilizatu per a rilevazione di l'endotossina chì esiste in a maiò parte di a membrana esterna di i batteri Gram-negativi.

A rilevazione di l'endotoxina hè necessaria, perchè i prudutti cuntaminati da pirogeni ponu purtà à u sviluppu di febbre, induzione di risposta inflamatoria, scossa, fallimentu d'urganu è morte in l'omu.

Xiamen Bioendo Technology Co., Ltd. hè stata dedicata à R & S è a produzzione di Lyophilized Amebocyte Lysate (TAL) per più di 40 anni.Ùn producemu micca solu reagenti TAL, ma furnimu ancu kit di test in tecnica di coagulu di gel, tecnica cromogenica cinetica è turbidimetrica cinetica è tecnica cromogenica di u puntu finale.Semu u capu di u mercatu di reagenti TAL in Cina, è vende prudutti cù a nostra propria marca "Bioendo" à i clienti di tuttu u mondu.Pudemu ancu fà OEM per voi.


Tempu di post: 29-oct-2018